Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Jessica Wikstrand - 23 maj 2009 23:05

Det är bara jag, Emilia & Vega hemma....


Micke är på 30-års kalas i Kil å kommer väl hem sent inatt, pappa är chaufför.


Är precis hemkommen efter en liten tripp till Eskilstuna, har lämnat av Vexa hos sin (på delad 1:a plats med Ulle) favvo Annica.

Har anmält Vexa till Almarestäket imorgon i jaktklassen - så vi får se om de bär eller brister på våran jakt efter den fina släta 1:an;)


Tyvärr kunde jag inte åka själv då vi får värdefullt besök som ska hjälpa mig i trädgården. Madde, Martin å lille Hampus kommer, kul för Emilia att leka lite.


Emilia tackar Fam Wehinger-redlund för den fina tågbanan & framför allt Engla för de fina armbandet som promt skulle sitta kvar på handleden när hon somnade:)


Saknar min stora jätte bäbis, men Vega tycker nog de är skönt att ha ensamrätt på matte & få ligga me mig i sängen inatt (iaf tills husse kommer hem...)

Vexa hittar sig garantera en skön plats att sova på inatt oxå, hon är inte blyg när de gäller att ta för sig inomhus;)


Hoppas att du orkar stå ut Annica tills på måndag!?!


Nu blir de sängen - Godnatt & håll alla tummarna för Annica & Vexa imorgon;)


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards