Alla inlägg den 18 december 2008

Av Jessica Wikstrand - 18 december 2008 08:40

Måste följa Annicas råd att uppdatera lite oftare:)


Blev ingen simning i måndags *hade missat att boka poolen:(*

Men jobb blev de tyvärr...övertid oxå...


Tisdagen ägnade vi åt julbak hemma hos Madde i Degerfors, blev både pepparkakor, lussebullar, nejlikor klädda apelsiner, choklad godis å trevligt sällskap. Tyvärr tyckte nog inte hundarna att de var allt för trevligt, möjligen att dom fick äta en å annan bränd pepparkaka:)


Sen begav vi oss hem till mina föräldrars hus, skulle hjälpa minsta systern att städa huset. Mina föräldrar har varit i Thailand i 2 veckor å kom hem igår så tänk va skönt de skulle vara & få komma hem till ett välstadat hus som var färdig julpyntat m.m


Igår blev de äntligen simning med Ulle & Mio - ett rejält pass blev de oxå -

30 min! Men om dom själva fick bestämma så skulle dom kunna ligga i hela dagen:)

Sen efter detta sköna pass så fick Vega & Vexa följe med Ulle & Mio på långpromenad på 1 tim medan matte fick åka å shoppa lite inför julen.


Snacka om att ja hade 2 trötta, sletna brudar när ja kom hem. Tvär slockna i bädden båda 2 på de mest märkligaste sättet - dom är ju så söta!


Idag blir de jobb igen för mig å tyvärr inte så mkt jobb för hundarna.

Fortfarande dåligt med bilder, lyckas alltid glömma få med mig kameran + att den är lite dålig. Skulle vilja ha den kameran som de gör reklam för, Nikon men fick redan på att den kostar ca 9000:- *hahaha* dom pengarna existerar ju då INTE i våran plånbok....


Ha´t gôtt så länge 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards