Alla inlägg den 14 december 2008

Av Jessica Wikstrand - 14 december 2008 23:22

Datorn gjorde de igen...


Mina fina noveller, dom tar han med sig när han kopplar ner!


En ny dator i julklapp, kan ja har varit så snäll?


Kortis kommer iaf...


Måndag: Simning med Ulle & Mio sen jobbar kvällen.


Tisdag-onsdag: Kurs med jobbet.


Torsdag: Kortis promenad med tôserna å sen jobba kvällen. Svärmor hämtade Emilia efter dagis, då jag jobbade & Micke var på julbord.

Väldigt sleten, då jag inte är van att gå upp å jobba 4 dagar i rad...

Efter nyår så kommer jag att gå upp i tid, till 80% - 4 hela dagar, kommer att ta tid att komma in i den nya rutinen.


Fredag: Efterlängtade fredag, sovmorgon, frukost med Emilia & hundarnas favorit! Träning med Lena & Daffy i snöyran!

Körde sök på 2 olika fält å jag håller starkt på att Vexa får följa med ut när vi lägger söket, hon fick hämta 11 st å sen gjorde jag hundbyte.

Vega får hämta eftersläntarna på söket, sen la vi 2 dirigeringar med en väldigt snäv vinkel bredvid varandra.


Vega imponerar igen, vet ju att hon kan - bara hon samarbetade bra hela tiden... men nu har hon allt bevisat mkt för mig så jg har börjat gå i start tankar även för henne....*snälla någon - stoppa mig*


Vexa´s dirigeringar är ju oklandriga å Lenas ord värmde så varmt.

Jag känner mig alltid så stressad varje gång jag skickar ut henne, men Lena sa att allt är så lugn å kontrollerat - tar signal, vänder upp, väntar ut mig på ett nytt kommando & tar den nya uppgiften kanon bra. *tack Lena*


Daffy har börjat bli riktigt bra oxå, samma fart in som ut å dirigeringarna gick kanon - skönt avslut på en träning när alla uppgifter bara flyter fram & man har ett leende på läpparna!


I helgen har jag varit uppe i Sunne på Selma spa & hotell med jobbet.

Solat, bastat, kört ett aerobics pass, suttit i bubbelpoolen å simmat. Druckit champagne, ätit julmat å dansat, underbar hotellsäng å frukost men sen är de faktiskt skönt att komma hem till familjen:)


Imorgon blir de simning igen med Ulle & Mio sen jobba kvällen.

Såg att SSRK lagt ut en preliminär kalender för jaktproven 2009 så nu är min almenacka fulltecknad!!!


Vexa å jag har ett flertal mål med 2009 men känner än så länge att dom får vänta till efter nyår innan vi avlägger dom!


På återläsande

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards